rockabilly

Det där var den konstigaste kvällen på länge. Jag vill inte ens berätta! Men jag kan ju säga som så att Natalie och jag har svurit på den svenska ragger eden att vi är upptagna! Men herregud.. Ja man kan ju säga att det var en ny upplevelse i alla fall! Och om inte annat gör att man uppskattar våra vanliga fester mer, haha. 

Detta är Internt ;) .. (inte mina spår)
174214-99


Idag blir det inte heller som jag tänkte mig. Jättetråkigt.. Så nu vill jag inte festa längre heller så blir nog chilledill med Natalie hoppas jag. Blir säkert helmys! Men nu är jag bara jättetrött så ska väl ta och vila en stund... Ciao.

Kommentarer
Postat av: IRuleYourWorld

hahahaha, snyggt ;P

Postat av: Lastdayrevelation

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2008-02-13 @ 13:41:52
URL: http://lastdayrevelation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback