vår

När jag, Johanna & Cissi gick på stan idag efter skolan så gick vi förbi en strimma solsken. Det var hur härligt som helst, gick extra sakta förbi och bara njöt. Våren är verkligen på väg nu, sommar, blir så glad av bara tanken! 
  Sen åkte jag hem, det var tänkt att jag skulle plugga. Så jag läste 10 sidor Voltaire, sen somnade jag en stund och nu sitter jag här och vaknar lite. Ska väl börja lite med naturuppsatsen, bara för att inte göra allt i sista sekund för en gång skull. Ska skriva två dataskrivna sidor med mina åsikter och argument om vad som har liv och inte. Can't wait.


174214-104 174214-103



Build up your confidence
So you can be on top for once
Wake up who cares about
Little boys that talk too much
I've seen it all go down
Your game of love was all rained out
So come on baby, come on over
Let me be the one to hold you


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback