veckan

I tisdags var det tänkt att jag skulle fota Tessi för att hon skulle få lite nya porträttbilder på sig själv. Men hon kände inte riktigt för det så det blev jag som hamnade framför kameran istället! Men det var jätteroligt. Med Nattis som styleist kan det ju inte bli så mycket bättre! Vettet släppte ju totalt som vanligt och Tessi gav oss undrande blickar när vi visade upp vad vi kunde! haha! Roligtroligt.

Resultatet blev detta i alla fall:



Foto av Therese Jonsson. Redigering av mig. Kommentera gärna...


I torsdags satt Johanna och jag som vanligt från 4 till halv 7 i skolan på bildlektionen, satt och pillade på våran uppgift som nu var att bygga en miniatyr av en studentlägenhet. Jag hann nästan klart, bara lite detaljer kvar...

Here it is...




Sen på fredagen så slösade jag pengar på stan, investerade i "lite" nytt smink. Sen fikade jag med Sofie, Jessica och Josefine på Hurtigs efter skolan. Pratade allt mellan killar till killar.
Efter det så åkte jag hem och hade jättetråkigt. Men när jag var klar med det så gick jag till Johanna vid halv 9 på spaat där hon jobbade. Hon hade stängt för kunder så nu hade vi hela anläggningen för oss själva! Vid 9 kom resten av gänget, Emma, Josse och Cissi. Så bytte vi om och hoppa i poolen. Hade med mig grym musik på hög volym, så det blev helt galet i poolen! Haha.. Sen efter typ 1 minut i bubbelpoolen tills cha cha real smooth börjar spelas så springer alla tillbaka till stora basängen och där bryter det loss, haha!
Vid 11 utmattade och nöjda drog vi oss hemåt. Grymt trevligt var det tjejer! Älskar verkligen att vara med er!

Lördagen åkte jag till Sthlm och fotade med Nicklas! Det var jättekul och det blir skitbra bilder! Får de inte föränn nästa vecka dock.

Idag, söndagen så sov jag till 12, sen vid halv 2 fikade jag på waynes med Catrine från Pure Design som förmodligen ska ge mig mitt första reklamjobb. Det kommer vara en klockreklam som först kommer publiceras i Holland men efter det till Sverige i tidningar som tex Hennes, Slitz, Veckorevyn, mm. Det ska bli riktigt kul!

Och nuu ska jag om 20 min åka till Sofie i Bälgviken och mysa! Det blir en bastu, passionscider & gottgott, helt perfekt!
"Det är någonting med hälsokällan i Bälgviken..."

Kommentarer
Postat av: cissi

så jävla bra bilder carro, du kommer gå långt! och vi är så stolta :D

2007-03-04 @ 19:17:09
Postat av: sandra höglund

jättefina bilder !

Postat av: L

sen är du ju eskilstunas vackraste dam också.

2007-03-07 @ 14:04:34
Postat av: Denise

Jätte fina bilder! Och du ser verkligen ut som en skicklig modell.

2007-03-12 @ 14:24:35
URL: http://stjärnpojken.blogg.se
Postat av: Malin

Hur fina bilder somhelst!

2007-03-16 @ 15:49:22
URL: http://runnkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback