Miss World Eskilstuna, jaaha..

Skulle jobba på Lotus igår och jag, Nattis, Micke & Tan gick på stan och raggade tjejer för Miss World tävlingen som skulle vara där. Jag fick 3 tjejers nummer, smokin' hoot! ;) haha. Men de ångrade sig och vi fick inte ihop några tjejer alls! Då mötte jag upp Marie Plosjö, Josefine och en till tjej som jag inte minns namnet på.. Så åkte Josefine och jag i alla fall ut på Tuna Park och fortsatt ragga där, men damn vad eskilstunatjejer är svårflörtade.. Fick inte ihop några där heller. Så vi hade inte mer än bara 5 tjejer. Jag blev tillfrågad tidigare om jag ville vara med men jag känner verkligen inte att det är min grej. Jag har sån uppfattning om Miss World som Fröken Sverige typ, att "All I want is worldpease" blabla. Miss World är tydligen större än Miss Universum fick jag reda på sen. Men när de frågade igen så  ställde upp, för att det var så lite folk. Det kom faktist en 15 tjejer till castingen så jag hade ju inte behövts men de ville ha med mig i alla fall. Sen gick 8 tjejer vidare till själva tävlingen och visningen på kvällen då. Jag blev en av dom. Sminkades av Marie. Sen vid typ 12 tror jag klockan var så började visningen. Visade upp kläder från BikBok, Miss World egna kläder jeanskjol & svart tshirt, sen långklänning ifrån Zara. Överdramatiserade alla poser, kändes lite som att jag bara drev, så det var skitkul själva visningen, hehe.
   Men jaaha, sen vann jag? Miss Eskilstuna, hah, det var ju inte meningen. Så jag funderar på att låta tjejen som kom tvåa åka upp till Stockholm på nästa tävling istället.
   Sen efter tävlingen och vi fick byta om så började jag jobba på Lotus som jag egentligen skulle ha gjort den kvällen. Hade längtat till jobbet under hela tiden, haha, jätteroligt faktist. Förutom sista 1-2 timmen då man måste städa och har så ----- ont i fötterna! Men funkar! Hoppas jag får jobba snart igen.
   Men inte nästa helg för då är världens bästa Natalie äntligen 18 och vi ska festa heela helgen! Fredag blir det Sthlm och lördag Etuna. Can't wait hun, längtar nästan mer än dig. ;)

Är så glad att jag har haft saker att göra hela helgen, inga lugna stunder så man börjar tänka efter lite för mycket om vad som egentligen händer i det riktiga livet. Ignorera är bra! Jättebra!



http://www.marieplosjo.com/bloggen :)


Kommentarer
Postat av: jympasko

hahaha, så komiskt att du går och vinner! grattis eller vad man nu säger ;)
tror tamefan inte att du längtar mer än mig, det är inte riktigt möjligt ;p
jag vill ha freedaaag nuuu!

Postat av: jennie

carro, åk till stockholm!! du är otroligt snygg :)

2007-05-06 @ 16:45:58
Postat av: Anonym

du borde åka! du är grymt fin, tror du kommer ta hem hela grejen :)

2007-05-06 @ 21:35:34
Postat av: Nadja

Klart du ska åka till stockholm ju =))

en fråga bara, när de är fröken sverige tävling så åker ju ettan till miss universum och tvåan till miss world... är detta samma tävling?

2007-05-08 @ 10:13:42
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Marie Plosjö

Carro, du får spö om du inte kommer till Sthlm! Jag väntar på dig där annars får jag komma till Eskilstuna och dra med dig i håret!

Du är så vacker!

2007-05-08 @ 10:21:03
URL: http://www.marieplosjo.com/bloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback