Nu har jag fått en bra idé

Jag går inte och lägger mig! Har vänt på dygnen och blir inte trött föränn 4 om nätterna så nu bestämde jag mig för att vara vaken. Så jag kommer i säng aldeles lagom imorn istället! Daniel som tydligen körde på samma grej håller mig sällskap på msn, utbyter lite andra smarta ideér. Vi ska skaffa afro till i sommar, behöver inte ens något argument till varför det är en så bra idé, det säger ju sig själv! Men nu känner jag att det är dags att hoppa in i duschen och göra sig klar för skolan. Klockan är 05:14 men eftersom jag är sån tidsoptimist så kanske det är aldeles perfekt tid för mig att börja! Fick en ganska dramatisk varning av Daniel. "Somna inte i duschen nu din aceton sniffande koffein galning". Jag förstår inte vad han syftade på, alls.

"Mina ögon går i shorts..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback