Restaurang Athena

Var där på personalmöte idag, kommer börja jobba där en del nu också. Fick lära mig massor med drinkar i baren. Gjorde min första Pink Panther! Wee så god den blev. Vi fick ju smaka på alla drinkar som gjordes, och ja, det blev en del, moaha. Kommer nog bli riktigt kul att jobba där, känner ju redan 3 stycken sen innan!

image208

Innan Athena var jag i skolan till klockan 7 helt frivilligt! Ja det är sant! Jag slutade egentligen klockan 3 men jag var med Nattis på hennes fotolektion istället. Vi har ju samma lärare och samma uppifter så jag jobbade på med mina grejer! Vi var ute och fotade nästan hela lektionen, även om det var lite tråkigt väder så var det ändå varmt och skönt. Redigerade några av bilderna i slutet av lektionen:





Kommentarer
Postat av: linn

skeeet, vad fina bilder (: (: grymt jobb!

2007-05-15 @ 13:03:55
Postat av: natalie

it's some nice shit hun! ;)

Postat av: Emma

meeeh, nu får jag ju jobba själv på våra lektioner din elaking !

2007-05-15 @ 20:14:57
URL: http://emsenglund.blogg.se
Postat av: Felixkathrine

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-06-05 @ 09:56:52
URL: http://felixkathrine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback