Sjukt seg dag

Seg dag för att jag stannade hemma för att jag var sjuk. Var jätteförkyld igår med feber och tjafs, så stannade hemma idag med, men det var ju onödigt! Mådde prima, hur tråkigt är det inte att gå hemma och inte göra någonting då. Så när mamsen kom hem från jobbet följde jag med henne ut till John och hälsade på han och Kingen. Hunden som jag brukar passa. Helt tokig i huvudet är den, finns inget som helst vett i skallen på den jycken, helt perfekt. Skönt att komma ut på landet, borde jag göra oftare!
   Hittade lite bilder från när King var liten när jag passade honom, & puckot Linus.


Plavibollen....... :)

"haha tänk så är ingen av oss egentligen den andra?"

Kommentarer
Postat av: dompan

hej vi har releasfs6t på lotus och du och en vän kan komma

2007-05-09 @ 23:11:30
Postat av: jympasko

hahahaha, linus ser ut att gilla det! ;P

Postat av: Markusruth

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2009-10-23 @ 08:52:56
URL: http://markusruth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback