Uppror

Det är antingen mycket eller lite som händer i mitt liv just nu. Vilket av de har jag inte riktigt bestämt mig för, men jag skulle vilja uttrycka det som så att det är delvis de överdrivna delarna av både och. If that makes any sense? Har fortfarande inte fixat mitt internet hemma hos mig. Mina måsten har staplats på milslånga listor känns det som.
   Mitt liv gör uppror.

Sitter uppe på Spectacular studios kontor i västerås just nu och ska om en timme åka upp till Stockholm med Eric & Mia. Vi ska på en Canon-mässa. Mia ska fixa mitt smink och mitt hår. Sedan ska jag ha en jättesöt klänning utav Anna principessa på mig så ska det vara klart för plåtning. David Bicho som ska plåta mig, inför 70 andra fotografer som han ska försöka lära lite om ljussättning mm. Det ska nog bli kul, lär väl bli nervöst med så många som ser på men vad ska man göra, tahtah.

Mina måsten tynger mig så mycket, jag vill göra uppror...


Kommentarer
Postat av: Tripledoh

Allt löser sig till slut.... ;]

2007-12-02 @ 23:32:07
Postat av: k-a

Avsätt bara en halvtimme hemma o fixa lite små samtal, typ internet.... så mår du mycket bättre sen.
Då är det lättare att ta itu med resten....

2007-12-04 @ 14:27:57
Postat av: ejjan

hey honey.

de va minsann inte igår man hørde eller såg dej. har dock aldrig sett dej, men vafan gør de - ive got imagination ;)

sæg mej, lever du livet som vanligt . ? :)
puss puss ejjan

Postat av: Fia

Vinn en resecheckar till ett värde av 20.000kr!!

Detta kan du göra genom att ge mig din mailadress, så mailar jag länken till dig.
Då får du registrera din mailadress och vips så är du med i utlottningen =)

SKYNDA, tävlingen pågår bara till den 19/2-08!!

2008-01-18 @ 21:55:37
URL: http://maximilian06.blogg.se
Postat av: s:t eskil

alla säger att du är skitlössläppt och ligger med alla...
typ alla på st eskil snackar en massa skit om dig

2008-01-24 @ 16:55:07
Postat av: Janna

HAHAHAHA! S:t eskil gjorde just min dag. Önskar att jag också hade begåvats med en sådan fantastiskt humoristisk förmåga.

2008-01-29 @ 18:25:37
URL: http://sovietique.blogg.se
Postat av: belle

din blogg är ju helt underbar!

2008-02-05 @ 19:22:59
URL: http://ibrunner.blogg.se
Postat av: Jonasmarlin

NICE AND WONDERFUL SITE

2008-09-26 @ 11:16:37
URL: http://jonasmarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback