SWEDIMF - för dig som egentligen är en delfin.

Jag har precis fått igång mitt internet hemma och satt och pratade med Thomas om tråkiga saker. Sen så får han för sig att göra mig på bättre humör. Vad gör Thomas då? Han kommer med ett mycket vackert förslag. Han tycker att vi ska gå med i en organisation som heter SWEDIMF, och skickar mig länken dit - http://www.svedimf.3w.se/ - Svenska delfin-i-människokropp-förbundet. 
   Dessa människor i mina ögon är absolut fascinerande.. Jag menar, vad tufft att gå ut med detta. Jag ska ge ett par exempel på vad som står i gästboken där: "I denna osäkra och fula kropp jag alltid varit fast i har jag nu äntligen insett... jag är en delfin." och "Jag har i hela mitt liv känt en samhörighet med havets konungar. Mitt sanna jag har aldrig infunnit sig i min kropp och sökandet fick först sitt slut när jag under en vistelse i California (Kalifornien) mötte mina artfränder. Sen den dag är jag övertygad om att jag är en delfin. Nu är jag bara en fena ifrån att verkligen uppnå lycka! Jag blir medlem direkt! Upp till kamp delfiner och låt oss segra!"
   You just gotta give them some cred!


image305

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbax! M

2008-02-05 @ 21:31:34
Postat av: Janna

"Om jag vill operera in en fena av konstruerad av brosket från mina knän (vilka ändå bara är ett motstånd i vattnet) samt hud från min baksida, ja då ska jag få göra det."

Det här tar fortfarande priset. Jag menar, det är så genomtänkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback