Mallorca Magaluf

Har varit här sedan 7 Juni nu. Idag är det 24 juli, så en och en halv månad har jag varit här och är knappt ens brun! Hur skamligt är inte det! Doh. Jobbar 5-7 dagar i veckan, 11 på kvällen till 7 på morgonen så man orkar inte alltid upp till de bästa soltimmarna. Men det gjorde jag idag minsann, var uppe vid 1 och fick en del färg. Man behöver ju solenergin också.
    Igår hade vi beachtema på UnderBar och jag hade bikini och jeansshorts på mig och så kommer en kille fram till mig i baren och beställer en öl. Lämnar 70kr i dricks, erbjuder mig 500€ för att dansa med honom, jag tackade snällt nej, han verkade lite skum. Sedan erbjuder han mig 10'000€, alltså ca. 100'000kr, om jag lämnar min pojkvän! Han verkade helt allvarlig! Men som sagt, han verkade lite skum, så jag stod över även det erbjudandet, haha.
    Det jobbigaste här nere är att vara ifrån vännerna, de som jag vanligvis träffar varenda dag. Visst har jag Micke här men det är ju ändå långt ifrån samma sak. Jag har ingen här att berätta alla de saker jag vanligvis berättar för mina närmaste vänner för. Saknar alla garv, samtal, alla er enormt mycket ska ni veta.
    Nu ska jag kila vidare, jobba snart! Bilden nedanför är från utsikten från våran lägenhet.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag saknar min Carro massor :(

2008-08-19 @ 12:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback