Effektiv dag

Har fått väldigt mycket gjort idag. Började med att träffa Sami på kontoret och snackade lite. Gav honom Girls Night Out bilden som ska upp på hemsidan. Sedan gick jag på stan och fick ut massor av fribiljetter till Lotus som jag gör varje vecka och delade dessutom ut inbjudan i alla affärer på stan till Åbryggans premiär på fredag. Efter det var jag hemma och åt, vilket man tydligen måste göra varenda eviga dag, suck. Så vid 5 gick jag till skolan där jag lånade deras datorer med rätt program för att göra klart inbjudningarna till Girls Night Out. De blev lite sådär, inte hundra procent nöjd, får se vad Sami tycker att jag ska ändra på den. Sen var jag tvungen att gå hem och använda mitt egna photoshop för att göra en logo till Mickes klubb. De har redan skickat in en annan, men hoppas de kommer kunna stoppa det och använda min istället, hoppas, hoppas. 
   Nu ska jag i alla fall ta och hoppa in i duschen innan jag drar ner på Harrys. Har ju gått mil idag herregud, världens träning har jag fått. Apropå träning så har jag ju faktist börjat göra situps om kvällarna också! Så dutti så. Ingen annan ger mig cred så lika bra att göra det själv. ;)
   Lite gulligullbilder på katten måste ju självklart med i detta inlägg också. Som förövrigt sitter längst upp på en hylla till höger om mig just nu och lite obehagligt iaktar...



Kommentarer
Postat av: sofia

satt du inne på grafiskan igår vid typ 7?

Postat av: Carro

jo jag satt där från halv 6 till 9 :)

2008-05-22 @ 10:04:34
Postat av: sofia

då tror jag att de var du jag såg då. var inne i den andra salen =)

2008-05-22 @ 20:24:27
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback