Girls Night Out

Jag startade dagen med lunch tillsammans med Johanna på Waynes. Kycklingtoasten var ett måste. Sedan mötte vi upp Nattis på hennes jobb för att samla ihop pengarna för Agia Napa som skulle betalas idag. Jag var skapligt paranoid och höll handväskan i ett järngrepp som innehöll över 10 000 kr på väg till resebyrån... Träffade hela gänget där och nu är resan betald och allt är klart! Om en månad och en vecka åker vi äntligen. Vi blir 8 unga & naiva tjejer på äventyr.
   Sedan lånade jag skolans datorer och gjorde klart inbjudan inför lördag, Girls Night Out. Inte riktigt nöjd. Inte så symetriskt som jag vill ha det.. Men men, det duger, och budskapet ska förhoppningsvis gå fram ändå.
   Nu kanske man skulle åka hem till min gamla lägenhet och packa lite kartonger...


Kommentarer
Postat av: Alanmarianne

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback