Helluhellu

Har ingen större motivation att skriva om vad som händer i mitt liv, tappat poängen med det. MEN. Jag ska försöka uppdatera den minst en gång i veckan sen när jag drar till Magaluf 7 juni. För då stannar jag över hela sesongen, och vännerna mina måste ju ha lite koll på vad jag har för mig. :)
   Så vi ses då saja! (s.p)

Ajustja, sen måste jag ju tillägga en grej till. Den 31 Juni (även sista gången jag jobbar på Lotus innan jag åker) så ska jag få hålla i ett egen evenemang där! Det kommer att bli en Ladies Night. Champagne, buffe, manliga dansare, Eskilstunas porrbutik Himmelriket kommer dit med lite grejer tjejerna ska få känna och klämma lite på och såklart lite shyssta priser i baren! Klädseln ska vara vit. Jag ska nu i veckan designa inbjudningarna. Håll i hatten att du får tag på en. ;)

miss you bebe...


Kommentarer
Postat av: Victorvera

Great site!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback