Kissekattigt

Ih så glad jag är nu! Tänk att en katt kan göra mig på så bra humör! Jag har nu fått hem Fröken som hon heter hem till mig. Det är Nattis katt som jag ska ta hand om tills jag åker till Magaluf. Mitt nya sällskap, Micke är nu officiellt ersatt. ;) Blev verkligen gladare när hon kom hit. Thanks miss.
   Idag har jag sagt upp min lägenhet! Känns riktigt bra det. Måste få ut alla prylar innan jag drar bara. Sen har jag, Rico, John och Tommy gått på stan och delat ut fribiljetterna inför helgen till Lotus till vänner. Fick ut en hel del så jag känner mig nöjd jag! Nu är mina vänner på balen.. Äsch, vad är en bal på slottet... Nu ska jag damsuga lite och göra ett sista duktigt ryck innan jag drar till jobbet. Skumparty på Lotus ikväll.. Fundrar på gummistövlar, haha..


Kommentarer
Postat av: Catofrida

Wonderful site. Please continue this great public service.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback