Omtapetsering

Idag har jag varit med Mickes mor och mormor hela dagen! Var riktigt trevligt. Började dagen vid lunch med hemmagjorda pannkakor och sedan åkte vi ut på äventyr. Första stopp Växtriket där vi köpte en vattenkanna. Nästa blev Tunapark där jag tydligen hade en överaskning som väntade.. Jag har blivit så sjukt bortskämd idag.. De köpte en ordentlig resväska åt mig, har ingen med hjul. Sen även en klänning.. Det var min studentpresent från dem. Hur underbara som helst.. Kunde inte tacka dem tillräckligt.. Sedan gick vi och kikade på tapeter! Jag tog kort på 15 st och tog med dem hem. Micke och jag bestämde oss för den under! Eftersom jag inte har något photoshop här så trixade jag ihop det i paint på typ 10 sekunder, haha. Därav det slarviga resultatet dårå.
   När jag kom hem så fick jag finbesök utav Pernilla. Riktigt kul att träffa henne igen. Vi hjälptes åt att göra fint i köket och sedan lagade vi mat. Kyckling, ris & curry. Och eftersom det är torsdag så unnade vi ju oss även en liten mjölkdrink var, två skumbananer minsan. Gott sällskap hela dagen, kunde inte ha varit mycket bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback