Tacos

Vaknade med ett mycket tråkigt humör igår morse, ingen lust att göra någonting alls. Sedan blev klockan tre och jag hade fortfarande varken gjort någonting eller ätit. Så då skriver Ante på msn "Tacos?". Såg hopp om livet igen. Så jag lämnade kissemissen i slipslådan och gick till Ica safiren och handlade alla tacosmåsten.
   Sen kom Erik och Martin förbi en sväng också. Ante och Erik har det lite tufft just nu sen Martin kom in i bilden. Ante anar nämligen att Erik har en affär. Jag övertygade honom om att en tredje part i deras förhållande bara skulle vara nyttigt för dem. Efter det blev det kramar igen och lite tjafs om räkningarna, det var då jag lämnade dem ifred med sin guylove och gick hem till missen igen.




Kommentarer
Postat av: natalie

du gillar misse?

Postat av: Erik

Någon affär vet jag INGENTING om!

2008-05-19 @ 01:09:23
Postat av: Ante Abused

...hjälp...han slår mig, buhuuu...allting är skankhoran martins fel!

2008-05-19 @ 21:55:18
Postat av: Carro

ett sånt tjiv.. kiss and make up for god sake!

2008-05-19 @ 22:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback