Bikini & städning

Enligt mig så var jag uppe med tuppen idag. Redan klockan 11. Eftersom himlen var klarblå och solen sken blev det bikini på för Emma och mig. Strömsholmen, stekarholmen väntade. Senare kom resten av tjejerna och "schteek" var ett faktum. Hur härligt som helst. Efter det lyckades jag fylla 3 påsar på bolaget. Uppladdning inför imorgon. Jag ska ju nämligen ha inflyttningsfest hade jag tänkt. Sen åkte jag och köpte ett vardagsrumsbord som man ju faktiskt behöver. Lite smygretro.


Jag har varit så slö denna vecka, har inte städat någonting! Bara hittat på en massa ursäkter. Så hade jag ju tänkt göra det vid 3 tiden idag när jag kom hem med bordet. Men då fick jag ett sms om att jag skulle börja jobba tidigare, vid 4, istället för 7. "Mental five!" tänkte jag. Slipper städa. Jag kommer garanterat inte ha samma inställning imorgon då jag verkligen måste ta tag i det.. Crap.


Kommentarer
Postat av: tomas

snyggtsnyggtsnyggt.

Skit i städningen, korsdrags-vädra bara, blir ecodamsugning.:)

Tack för senast, videon som vi gjorde redigerades av ett rikspucko, tyvärr ser vi ut som Clint Eastwood`S häst i någon cowboy film. Avlånga. Jag lovar att försöka fixa till det så fort jag fått tag på orginalfilmerna.

Jag skka redigera själv i fortsättningen via imovie, det kan ju inte bli sämre än vad RIKSPUCKOT gjorde.

Kom in på en fika när du är i stan nästa gång så snackas vi, jag har massa grejjor på gång framöver.

//T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback