10 kukar & klackar

Inflyttningsfest hos mig igår. Alla var där förutom dem flesta. Det var riktigt kul! Hade inte förväntat mig några presenter men Elin & Nima gav mig ett kuvert. Nima hade på framsidan skrivit "passar på  när elin är på toaletten.." så hade han ritat 10 st olika kukar åt mig. Och jag överväger att låta honom tatuera mig.. För det var just det som fanns inuti kuvertet! Presentkort på en tatuering! Äntligen!

    Sen gick vi ut på harrys. Det var bara studenter ute så vi fick fiska lammkött. Hörde inga protester från Emmas håll i alla fall! Snarare "nu tjejer, så ska jag lära er allt jag kan". Sedan skedde det otänkbara, bland det värsta som kan hända när man är ute på krogen. Jag tappade klacken! TAPPADE! Helt otroligt. Kände att det satt löst, ännu lösare, nästa sekund, poff, borta. Trött jag blir. Fick ta en taxi hem och tillbaka och byta skor. Tog bara 10 min, men ändå. Sucks. Trots det så hade jag ju faktiskt en mycket lyckad och rolig kväll i alla fall. Som säkerligen syns på bilderna.







Dagen efter, den där underbara dagen då man mår så bra, så ringde det på dörren och där stod en pigg Jessica med George. Jag blev hundvakt. Verkligen inte mig emot. Han är världens ballaste. Han förstod att det inte var vakentid som gällde ännu så han somnade om med mig i sängen. Myspys. Vid 11 vaknade jag av hans snarkningar så då var det lika bra att gå upp. Vi tog en promenad till hemköp och jag hämtade ett par gardiner jag hade beställt till vardagsrummet. Efter det bestämde vi oss för att det var dags för ytterligare en liten sovstund. Då kunde jag inte hålla mig från att filma Kapten Tosh, in action...




Han har ju för övrigt faktiskt en alldeles egen blogg!

http://www.ingeorgetown.blogspot.com/ - check it out!


Efter snarkstund hade vi möte på jobbet. Jag ska bli personalchef på Lotus så vi gick igenom lite detaljer. Riktigt kul, skönt att få mer ansvar så man får lite mer motivation än bara det gamla vanliga. Men jag ska fortfarande servera, bartendra, leka grafiker, va p-chef och eventuellt göra lite pr. Det kan nog bli en del jobb i alla fall.

Nu har jag fixat ett vardagsrumsbord! Ciao!



Kommentarer
Postat av: Pimp Master Rich

Thats my nigga....

Postat av: Anonym

Thats my boy! <3

2009-05-28 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback