Second round

Hey, andra dagen i rad, det här går ju bra. Fortsätter jag så här är jag snart ekonomiskt oberoende. Typ.

   Fick stå i schlagerbaren för första gången igår på Harrys. Det var väl mestadels 30+ ute, men det var inte fy skam. Jag har alltid visualiserat lite kring viking line's reklamer där dem dansar, att de säger åt dem att dansa så fult som möjligt. Mycket minspel och flaxande med armarna till överdrift. Men igår förstod jag att folk faktiskt dansar så där på riktigt. Helt fantastiskt.


Satt klockan på 12 dagen efter så att jag skulle få exakt 8 timmars sömn. Men trötta Caroline föredrar alltid ett par timmar till när det gäller sömn så jag vaknade istället vid 2. Hade en riktigt hemsk mardröm! Jag hade födelsedagsfest, alla jag tycker om var där. Alla är glada och lyckliga, men sen kommer det in 2 skumma asiater. De skjuter och knivhugger alla till döds... Jag försöker fly men de tar fast mig och jag har 2 knivar mot min strupe under väldigt lång tid då jag ber för mitt liv och till slut lyckas övertala dem att släppa mig. Jag tar mig tillbaka till min lägenhet. Bara blod överallt. Dramatic huh?

Om jag får reda på att Domo Asiato & El Asiano ligger bakom det här så tänker jag gömma Domos glasögon och sluta rita teckningar till Asiano. Ingen nåd.


Idag har jag inte åstadkommit mycket. Handlat, bland annat glass! Glass är bra. Sen tittade jag på film hemma hos Nattis med Josse & Sanna. En film värd att ses otaliga gånger. Boat trip. Jag & Natalie har sett den så pass många gånger att vi säkert kan mima oss igenom halva filmen. Den är awesome.



Igår skrev jag ju så mycket om min lägenhet så nu tänkte jag följa upp det med lite bilder också. Men jag pratade nog lite för överdrivet gott om den så jag själv fick lite för höga förhoppningar. Men ha det gärna i bakhuvudet att det faktiskt inte är klart. Peace Out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du skriver lite nu igen!!!

2009-05-24 @ 22:39:39
Postat av: Elin

Vad fint du har gjort det! :)

Postat av: Pernilla

Åh va fint, sååå avis på alla fina tapeter! :)

2009-05-27 @ 16:49:55
URL: http://peenillaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fint :)

2009-06-10 @ 11:45:23
URL: http://louiseaulen.blogg.se/
Postat av: Sarhad

Du är verkligen duktig på att inreda.Undrar om du kan komma över och snygga till min lägenhet också.Skulle verkligen uppskatta det.

2009-08-10 @ 18:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback