Grill & dvärgsnegrer

Kom precis hem från grillkvällen hos Sanna.
"Fan vad jag fiskat fläskkotletter ikväll"
Efter maten när det började bli mörkt tog vi ut datorn och kollade på alla filmer mina mongovänner och delvis jag har gjort under åren. Mycket alkohol och i brist av sunt förnuft fann ví där mycket barnförbjudna och socialt efterblivna klipp som fått mig att längta så otroligt mycket till våra kommande dumheter. Vi åker till Kos 18 augusti, hoppas vi kan hålla måttet och sjunka lika lågt än. Det ska nog inte vara några problem. Kreativiteten går det ingen som helst nöd på.


Ems säger:

*jag vill bara känna mig älskad

Ahren säger:

*okej, jag skickar över en pilsk dvärgneger imorn

Ems säger:

*wiiie

Ahren säger:

*:) bara sånt jag gör för dig

Ems säger:

*kommer att vara min bästa dag

Ahren säger:

*jag vet, jag känner dig.


Kommentarer
Postat av: Michel

Blir inge Magaluf asså?

Postat av: fotograf therese jonsson

klart du hinns! det där är ju bara nu i heglen, under hallstaträffen, är ju i eskilstuna i en vecka efter det! :D

2009-05-26 @ 23:17:27
URL: http://operfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback