Låtsas som att det regnar

"Jävligt många av oss växer upp, i en tid då förhoppningar brister, framförallt åttitalister. Med bördan av våra föräldrars separationer i vår ryggsäck sitter vi och grinar över myggbett. Tyvärr har ofta den där skiten färgat oss. Men ändå kan vi knappt bärga oss att visa våra föräldrar att vi själva kan va med någon tills döden skiljer oss åt. Vilket är svårt för nu måste bara vårt egna förhållandet hålla. Så höga krav när vårt över jag tar övertag och separationsångesten håller oss kvar och man har det skit till slut. Livet ut kommer vi nog pussla med alla dessa skärvor i vårt känsloliv. Försöka känna varje gång att det är "meant to be", så med olika motiv i, olika sängar, kommer vi nog alltid låtsas som att det regnar.

Regnet faller faktiskt ner i skrivandets stund. Klishigt va, livet är skumt. Den här går ut till pappa och till Danne och till mamma, men framför allt så har ja skrivit ner den för Johanna. Sentimentalt, tänker tillbaks på flytten till Rissne. Jag lekte mamma, pappa, barn som visste för mycket. Äh, om solen skiner ska jag inte hänga. Shit, jag måste verkligen sluta låtsas som det regnar."

-Snook


Kommentarer
Postat av: Richard

Tjo, Var i Etuna och var på Harrys träffade en som jobbade där! Tänkte du kanske kunde hjälpa mig vem det är! Skulle va galet schysst maila eller smsa mig 073818188 Richard

2012-03-11 @ 03:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback